Hak haalt Martine Bijl (105) terug!
In 2023 maakt ze haar comeback om in 2043 weer terug te treden. En nu, tien jaar later haalt Hak de vieve honderder Martine Bijl opnieuw van stal. Voor de appelmoescampagne. ‘Martine is met haar 100 jaar een jonkie’, verklaart directeur client services Dick van der Lecq (90) van Hak’s reclamebureau Etcetera.
Dit zou zomaar nieuws kunnen zijn, over 40 jaar, wanneer niemand het begrip ‘pensioengerechtigde leeftijd’ meer kent en honderdjarigen, dankzij de voortschrijdende medische wetenschap, eerder regel dan uitzondering zijn.
In deze jubileum-editie van Adformatie meer vooruitblikken naar het jaar 2053. Het jaar waarin we, volgens R/GA-topman Bob Greenberg misschien wel de onsterfelijkheid hebben bereikt. En ook het jaar waarin volgens Ebele Wybenga er geen reclamebureaus meer zullen zijn.
Maar we blijven ook down-to-earth, bijvoorbeeld in uitvoerige gesprekken met WPP-topman Sir Martin Sorrell en Spotify’s Gary Liu.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaEn een beetje terugblikken mag natuurlijk ook, als je 40 jaar bestaat. Zo praten topcreatieven Erik Kessels en Ryan Kutscher (Circus Maximus) over campagnes ‘that changed the world’. En heeft onze nationale reclamehistoricus Wilbert Schreurs zijn persoonlijke top 40 samengesteld van gebeurtenissen die in de afgelopen 40 jaar de reclamegeschiedenis vorm hebben gegeven.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid