Overslaan en naar de inhoud gaan

Hak haalt Martine Bijl (105) terug!

Het is 2053 en Hak haalt Martine Bijl toch weer terug.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In 2023 maakt ze haar comeback om in 2043 weer terug te treden. En nu, tien jaar later haalt Hak de vieve honderder Martine Bijl opnieuw van stal. Voor de appelmoescampagne. ‘Martine is met haar 100 jaar een jonkie’, verklaart directeur client services Dick van der Lecq (90) van Hak’s reclamebureau Etcetera.

related partner content for mobile comes here

Dit zou zomaar nieuws kunnen zijn, over 40 jaar, wanneer niemand het begrip ‘pensioengerechtigde leeftijd’ meer kent en honderdjarigen, dankzij de voortschrijdende medische wetenschap, eerder regel dan uitzondering zijn.
In deze jubileum-editie van Adformatie meer vooruitblikken naar het jaar 2053. Het jaar waarin we, volgens R/GA-topman Bob Greenberg misschien wel de onsterfelijkheid hebben bereikt. En ook het jaar waarin volgens Ebele Wybenga er geen reclamebureaus meer zullen zijn.
Maar we blijven ook down-to-earth, bijvoorbeeld in uitvoerige gesprekken met WPP-topman Sir Martin Sorrell en Spotify’s Gary Liu.

En een beetje terugblikken mag natuurlijk ook, als je 40 jaar bestaat. Zo praten topcreatieven Erik Kessels en Ryan Kutscher (Circus Maximus) over campagnes ‘that changed the world’. En heeft onze nationale reclamehistoricus Wilbert Schreurs zijn persoonlijke top 40 samengesteld van gebeurtenissen die in de afgelopen 40 jaar de reclamegeschiedenis vorm hebben gegeven.

.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in