Overslaan en naar de inhoud gaan

TCC opent high tech innovatiecentrum voor retail

Vandaag opent TCC in Londen het Soltion Creation Centre, het eerste high tech innovatiecentrum voor retailers in Europa.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

moet retailers de gelegenheid bieden om samen met TCC op maat gemaakte instore campagnes te ontwikkelen en te experimenteren in een virtuele winkelomgeving.

related partner content for mobile comes here

Het high tech innovatiecentrum, waar miljoenen in werden geïnvesteerd en meer dan een jaar aan werd gewerkt, moet de TCC in staat stellen nauwere strategische partnerships aan te gaan met retailers.

Het centrum kwam tot stand in samenwerking met and , onderdeel van de WPP Group. Sir Martin Sorrell, CEO van de WPP Group, (lees een uitgebreid interview met hem ) was dan ook aanwezig om het Solutions Creation Centre officieel te openen.

Het centrum, dat kortweg SCC genoemd wordt, en zich in TCC’s hoofdkantoor in Londen bevindt, bevat een virtuele winkelomgeving, een design- en implementatieruimte om op maat gemaakte programma’s te ontwikkelen en een innovatie- en creatie-omgeving.

‘Het SCC biedt onze retailklanten een nieuwe manier van samenwerken bij het ontwerpen van marketingprogramma’s voor retail, waardoor voor onze klanten een nog betere en meetbaardere bijdrage geleverd kan worden aan hun business,’ zo wil een woordvoerder van TCC aan Adformatie kwijt.

‘We geloven dat deze aanpak van co-creatie ons in staat stelt om de strategie van onze retailpartners nog beter te begrijpen en daardoor ook kun klanten. Zo kunnen we er zeker van zijn dat we programma’s ontwikkelen die helpen de doelen van onze klanten te realiseren,’ zo luidt verder de toelichting.

Het centrum geeft TCC bovendien de ruimte en de kans om te innoveren en te experimenteren met nieuwe technologieën, zoals virtual reality. ‘Zo kunnen retailers bijvoorbeeld alle aspecten van een marketingprogramma ervaren en evalueren in hun eigen virtuele winkels.’

Tesco was de eerste internationale partner die het nieuwe centrum mocht bezoeken, maar volgens TCC staan het komende jaar een groot aantal van hun bekende onder supermarkten en tankstations op het programma.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in