Genomineerden Marketingliteratuurprijs bekend


In willekeurige volgorde zijn de volgende boeken genomineerd:
De uitreiking van de PIM Marketing Literatuurprijs 2006 vindt plaats op 28 november 2006 op de Vrije Universiteit van Amsterdam.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet belangrijkste criterium voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2006 geldt in hoeverre de auteur erin geslaagd is vernieuwende inzichten in het marketing vakgebied weer te geven. Daarnaast moet het boek in 2005 of later zijn gepubliceerd, in de Nederlandse taal en inhoudelijk een duidelijk raakvlak met marketing en sales hebben.
De jury van de PIM Marketing Literatuurprijs 2006 wordt voorgezeten door Drs. Hans Molenaar (voorzitter Platform Innovatie in Marketing) en bestaat verder uit prof.dr. Ruud Frambach (hoogleraar marketing aan de Vrije Universtiteit Amsterdam), prof.dr.ir. Sicco Santema (hoogleraar marketing TU Eindhoven), Egbert Jan van Bel (directeur Pleon), drs. Wil Wurtz (voorzitter CRM Genootschap), drs. Arend-Jan Nijhuis (Manager Marketing Intelligence Nationale Nederlanden), Kai Doornink (ITcommercie) en Fred Sengers (Marketingtribune)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid