Overslaan en naar de inhoud gaan

Genomineerden Marketingliteratuurprijs bekend

Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft in samenwerking met de Vrije Universiteit van Amsterdam vandaag drie nominaties voor de
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In willekeurige volgorde zijn de volgende boeken genomineerd:

related partner content for mobile comes here

De uitreiking van de PIM Marketing Literatuurprijs 2006 vindt plaats op 28 november 2006 op de Vrije Universiteit van Amsterdam.

Het belangrijkste criterium voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2006 geldt in hoeverre de auteur erin geslaagd is vernieuwende inzichten in het marketing vakgebied weer te geven. Daarnaast moet het boek in 2005 of later zijn gepubliceerd, in de Nederlandse taal en inhoudelijk een duidelijk raakvlak met marketing en sales hebben.

De jury van de PIM Marketing Literatuurprijs 2006 wordt voorgezeten door Drs. Hans Molenaar (voorzitter Platform Innovatie in Marketing) en bestaat verder uit prof.dr. Ruud Frambach (hoogleraar marketing aan de Vrije Universtiteit Amsterdam), prof.dr.ir. Sicco Santema (hoogleraar marketing TU Eindhoven), Egbert Jan van Bel (directeur Pleon), drs. Wil Wurtz (voorzitter CRM Genootschap), drs. Arend-Jan Nijhuis (Manager Marketing Intelligence Nationale Nederlanden), Kai Doornink (ITcommercie) en Fred Sengers (Marketingtribune)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in