Overslaan en naar de inhoud gaan

DFMA akkoord met gedragscode Streetmarketing

De leden van de DFMA ‒ de Nederlandse branchevereniging van Field Marketing bureaus ‒ hebben op de ledenvergadering van begin november…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De gedragscode werd al enkele maanden eerder door de DDMA goedgekeurd. Streetmarketing wordt door de opdrachtgevers van de DFMA-leden steeds meer ingezet. De aangenomen gedragscode is een zelfregulerende code, die de kwaliteit van Streetmarketing moet verhogen.

related partner content for mobile comes here

In de code is onder andere de oprichting van een centraal klachtenmeldpunt vastgelegd. Op deze manier kunnen de consument, maar ook winkeliers of gemeenten (op wiens grondgebied Streetmarketing wordt uitgevoerd) hun klachten kenbaar maken en kunnen de DFMA-leden het niveau van hun werk monitoren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in