Overslaan en naar de inhoud gaan

Eerste fieldmarketingaward Vodafone case

De eerste fieldmarketingaward is vanmiddag uitgereikt aan bureau Opvallers, voor de case van het Vodafone Mobile Pitstopteam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De winnende case betrof een fotomarketingactie rond de replica van een Vodafone McLaren-Mercedes formule 1-wagen en draaide om het verkopen van handsets uit de speciale pitstop collectie van Vodafone. Consumenten konden onder het genot van jankende F1-motoren op de foto met de VMM-replica, vergezeld van monteurs en pitbabes. De foto werd geprint en als een Vodafone branded fotoflyer meegegeven als herinnering. De actie leverde 80% meer traffic in de Vodafone shop en 62,5% meer verkochte handsets.

related partner content for mobile comes here

Naast deze case waren nog vier cases genomineerd.:
Case: Blue band kookboek merchandising
Bureau: Caring Fieldmarketing

Case: Page Kussenzacht Fatboy-actie
Bureau: Holland Sales Service

Case: Sony Playstation Gamescorner.nl
Bureau: Move

Case: Friesland Foods Shophopper
Bureau: Young Perfect Promotions

Een speciale vermelding was er voor de Autodropactie van bureau Face the public.

Over het aantal van 24 inzendingen was het organiserende Dutch Fieldmarketing Association aangenaam verrast. 'Onze vereniging heeft ongeveer dertig leden. Het zijn vooral de grootste bureaus, want we vertegenwoordigen ongeveer zeventig procent van de markt.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in