Overslaan en naar de inhoud gaan

Dawn breidt creatieve directie uit

Donald Nolet keert terug als creative director copy
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Donald Nolet (links) en Ward Graumans (rechts) vormen samen met David Snellenberg de creatieve directie van bureau Dawn. Nolet richt zich op copy, Graumans op art en Snellenberg blijft executive creative director.

related partner content for mobile comes here

Schrijver

Nolet keert na drie jaar terug bij het bureau. Hij vertrok destijds om  te schrijven. Ondertussen werkte hij als freelance copywriter voor onder andere Ogilvy, Dawn, en Viacom.

Nolet heeft ruim tien jaar werkervaring binnen de creatieve industrie en won diverse awards van de SAN, Esprix, Effie Awards en .

Combineren

De copywriter keert terug, omdat hij zijn twee carrières (auteur en copywriter) wil combineren. Nolet wordt als creative director verantwoordelijk voor copy. Ward Graumans gaat zich meer bezighouden met beeld en wordt creative director Art.

Snellenberg (executive creative director) is blij met de terugkeer van Nolet: 'Zijn visie past bij die van ons, hij is zeer ambitieus en heeft een duidelijke point of view. Iemand met een sterke ‘bullshit-detector’.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in