Overslaan en naar de inhoud gaan

Zintuiglijke productbeleving

Marketingadviesbureau Senta verrichtte onderzoek naar de zintuiglijke beleving van de nieuwe Robijn Pink Sensation-lijn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Senta zette voor het onderzoek een naar eigen zeggen nieuwe methodiek in, met interviews direct aan het schap, een gebruikerstest en creatieve sessies. De onderzoekers hoopten via creativiteit, interactiviteit en een focus op zintuiglijke prikkels inzicht te krijgen in de belevingswereld van de consument

related partner content for mobile comes here

De belangrijkste resultaten van het onderzoek: op basis van het zintuig ‘voelen’ kunnen consumenten de kwaliteit van een product bepalen. Tevens is geur een doorslaggevende factor bij de aankoop.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in