´WPP kan belang in Tempus behouden´
WPP Group kan haar belang van 22 procent in Tempus behouden als Havas Advertising Tempus heeft overgenomen, aldus ceo Chris Ingram. "Maar…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
"Niets weerhoudt WPP van het behoud van haar aandeel in Tempus (onder meer moeder van CIA Medianetwork, red.). Het moet wel nog bewijzen dat dit het waard is," zei Ingram in een interview met de Franse krant Le Figaro. Ingram zei ook dat WPP rond de 200 miljoen gulden kan ´winnen´ als het bod van Havas (geschat op bijna 1,5 miljard gulden) succesvol is. Ingram en Havas ceo Alain de Pouzilhac wachten op een mogelijk tegenbod van WPP.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid