Overslaan en naar de inhoud gaan

Widespace breidt dienstenpakket uit naar Brazilië

Mobiel adverentiebereik groeit dankzij samenwerking met 200 miljoen unieke smartphone-gebruikers.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dankzij de samenwerking met het Braziliaanse Webtech Media kunnen adverteerders vanaf nu mobile advertenties inzetten in een van ‘s werelds grootste groeimarkten. Daarnaast heeft Widepace - Europees marktleider in mobile brand advertising - het advertentiebereik binnen Europa verder uitgebreid in België en Spanje 

related partner content for mobile comes here

Keith Ta, country manager Nederland bij Widespace: &;Deze uitbreiding en de samenwerking met Webtech Media stellen ons in staat om onze klanten nog beter te ondersteunen bij de uitvoering van internationale campagnes. We beschikken over een nog groter netwerk van vooraanstaande uitgevers. Bovendien is de samenwerking een perfecte aanvulling op ons huidige advertentiebereik van 200 miljoen unieke smartphone-gebruikers die we elke maand bereiken in de regio’s Europa, Verenigde Staten en het Midden-Oosten en Noord-Afrika.&;

Uit blijkt dat Brazilië 50 miljoen smartphone-gebruikers heeft. Momenteel geven adverteerders in Brazilië bijna 600 miljoen dollar uit aan mobile advertising. De verwachting is dat adverteerders voor 2018 drie miljard dollar investeren in mobile ads. Dit betekent dat de omzet van mobile advertising de komende drie jaar met 500% zal toenemen.


 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in