Overslaan en naar de inhoud gaan

WerfSelect roept Expertpanel in het leven

WerfSelect heeft een nieuwe dienst ontwikkeld, het Expertpanel. Het Expertpanel stelt bedrijven en instellingen in staat hun idee of…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De interim-professionals beschikken, volgens WerfSelect, over een enorme schat aan ervaring. Gemiddeld brengt een interim-professional 10 tot 15 jaar werkervaring in. Het moeten experts in marketing, communicatie en/of sales zijn. ‘Vanuit deze rol kunnen zij het plan of idee krachtig en met een frisse blik toetsen aan haalbaarheid, unieke eigenschappen en marktkans’, aldus Werfselect. ‘En omdat de experts uit de praktijk komen, kunnen zij ook stilstaan bij de implementatiefase en de operationele aspecten van het plan of idee.’ De deskundigen kunnen in deze moeilijk tijden door opdrachtgevers dus niet alleen als interim-professional worden ingezet, maar ook als sparringpartner, denktank of klankbord.

related partner content for mobile comes here

WerfSelect is een interim-bureau dat is gespecialiseerd in de bemiddeling van zelfstandig gevestigde marketing-, communicatie- en salesprofessionals en werkt voor opdrachtgevers uit alle sectoren van het bedrijfsleven en daarnaast voor diverse non-profit en overheidsinstellingen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in