Nominaties Gouden Datje bekend


De genomineerden zijn:
KPN Hi (Pinguïn)
Sire (Op het plein)
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSStichting Ned. Schoon (Bruiloft)
Unox Cup a Soup (Kamelen)
Bol.com (Blut)
Shell (Helix)
Citroën (Pizza)
Hans Anders (Hans)
BMW (Voice Mail)
Chello (Stanley)
Het Gouden Datje is de publieksprijs voor de beste radiocommercial en wordt dit jaar voor de vierde keer uitgereikt. Luisteraars van alle bij de PRE (Platform Radio Exploitanten) aangesloten radiostations worden, via commercials, opgeroepen een keuze te maken uit de 10 genomineerde commercials via besteradiocommercial.nl.
De vakjury, bestaande uit Léon Bouwman (adjunct-hoofdredacteur Adformatie),
Simon Neefjes (managing director TBWA/Neboko) en Gejus van Diggele (directeur Diggele BV) heeft uit ruim 45 commercials 10 radiocommercials genomineerd op creativiteit en originaliteit.
De prijs zal tijdens het PRE Seminar van 26 november worden uitgereikt aan de winnende adverteerder, het creatieve team, het reclamebureau en het mediabureau.
Vorig jaar won Bavaria met de commercial ‘Smurfenexcuus’ (S-W-H).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid