Overslaan en naar de inhoud gaan

Nominaties Gouden Datje bekend

De 10 genomineerde adverteerders voor het Gouden Datje zijn bekend. De luisteraar bepaalt welke radiocommercial uiteindelijk de leukste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De genomineerden zijn:
KPN Hi (Pinguïn)

related partner content for mobile comes here

Sire (Op het plein)

Stichting Ned. Schoon (Bruiloft)

Unox Cup a Soup (Kamelen)

Bol.com (Blut)

Shell (Helix)

Citroën (Pizza)

Hans Anders (Hans)

BMW (Voice Mail)

Chello (Stanley)

Het Gouden Datje is de publieksprijs voor de beste radiocommercial en wordt dit jaar voor de vierde keer uitgereikt. Luisteraars van alle bij de PRE (Platform Radio Exploitanten) aangesloten radiostations worden, via commercials, opgeroepen een keuze te maken uit de 10 genomineerde commercials via besteradiocommercial.nl.

De vakjury, bestaande uit Léon Bouwman (adjunct-hoofdredacteur Adformatie),
Simon Neefjes (managing director TBWA/Neboko) en Gejus van Diggele (directeur Diggele BV) heeft uit ruim 45 commercials 10 radiocommercials genomineerd op creativiteit en originaliteit.

De prijs zal tijdens het PRE Seminar van 26 november worden uitgereikt aan de winnende adverteerder, het creatieve team, het reclamebureau en het mediabureau.

Vorig jaar won Bavaria met de commercial ‘Smurfenexcuus’ (S-W-H).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in