Overslaan en naar de inhoud gaan

Waarom je communicatiegoeroes en hun blinkende oplossingen moet wantrouwen

Podcast Connect #2 met Anton-Jan Thijssen over mensen in beweging krijgen, perfecte campagnes en weerbarstige praktijk
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Connect. Podcast waarin Jos Govaart en Jody Koehler van Coopr deskundigen uit de communicatiewereld spreken. Vanaf januari wekelijks te beluisteren via CommunicatieOnline, dezer dagen alvast de eerste vier afleveringen, met als tweede communicatiestrateeg Anton-Jan Thijssen.

related partner content for mobile comes here

Thijssen heeft alle typen bureaus van binnen meegemaakt en ervaren. Na een stage bij de KNVB en een eerste job bij een Internetbureau ging hij zijn carrière serieus van start bij Hill & Knowlton. Hij richtte samen met Thomas Creemers Busted PR op, wat later werd ingelijfd door reclamebureau TBWA\Neboko. Later ging dat op in Neboko\SMARTS. Om het bureauensemble compleet te maken werkte Thijssen ook nog bij UM Studios.

Daarnaast begon hij zijn Partij van de Sport. Een eenmanszaak waarmee hij zich richt op sportgerelateerde campagnes. Daarbij wil hij niet alleen graag merken in beweging brengen, maar mensen ook de gang van bank naar voordeur maken.

Een man van de praktijk die weet hoe de perfecte campagne of strategie eruit ziet, maar beseft dat er allerlei barrières zijn: een gebrek aan lef, budget of het mag niet van de wet. In de echte wereld is het niet zo gemakkelijk als in 'de textbook examples van de goeroes', aldus Thijssen.

 

 

In 2015 was Anton-Jan Thijssen initiatiefnemer van een bijzonder project. Hij liep de Rand van het Land. in 2018 verschijnt een boek waarbij hij vertelt over de lessen uit die bijzondere tour.

Connecten met Anton-Jan Thijssen?

Je kunt hem mailen , volgen op Instagram of twitteren op @ajthijssen!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in