Veel doden bij de gewelddadigste campagne ooit
Amerikaanse liefhebbers van actie- en schietfilms kwamen aan hun trekken bij de preview van de fictieve film "Gun Crazy". Die bood precies wat ze beloofd was: veel pief-paf-poef-schieterij met veel bloed en veel doden.
Echte doden.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaVerheerlijking
De vier minuten durende video is een experiment van "States United to Prevent Gun Violence" (SUPGV) dat de verheerlijking van geweld in Hollywood-producties aan de kaak stelt. 32.000 Amerikanen sterven elk jaar van gewapend geweld, aldus SUPGV-voorvrouw Julia Wyman in een verklaring. SUPGV confronteerde de actiefilms-fans confronteren met de keiharde werkelijkheid daarachter. Wyman: ‘Ons doel is om dit gezelschap anders aan te laten kijken tegen de wrede gevolgen van gewapend geweld.’
Blijkbaar bereikte de video zijn doel, de bioscoopbezoekers noemden de beelden ‘walgelijk en zeer schokkend.’
Gun Crazy: Moviegoers See Gun Violence Like They’ve Never Seen Before
Pistoolwinkel
Het was niet de eerste opmerkelijk actie van de stichting tegen wapens en huisbureau Grey New York. Vorig jaar hielden ze het "Gun Store" experiment , waarvoor een pistoolwinkel werd geopend in hartje New York. Deze won vorig jaar zes gouden en vijf zilveren Lions in Cannes :
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid