Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Doodewaerd zet dubbele pet af

Tros-voorzitter Karel van Doodewaerd legt zijn nevenfunctie als directeur van de omroep op 31 december neer.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van Doodewaerd wil zich naar eigen zeggen richten op het merk en de vereniging Tros. Bob Bartelds neemt op interim-basis zijn taken als directeur van het omroepbedrijf over.

related partner content for mobile comes here

Van Doodewaerd zal in de nieuwe situatie niet meer de verantwoordelijkheid dragen voor het omroepbedrijf. Dat de functies van voorzitter van de vereniging en directievoorzitter worden gescheiden is volgens een woordvoerster ‘dienstbaar aan het proces waarin de Tros zich nu bevindt’.

Eerder dit jaar ontstond onrust over Van Doodewaerds beleid en toekomstplannen. Reden was het besluit van de voorzitter om samen te werken met het productiebedrijf Dullaert & Dumas. Na protesten van het personeel kwam hij daar op terug (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in