Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever schrijft mediapitch uit

De pitch begint in januari. Het gaat om het wereldwijde media-account van Unilever.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Unilever kondigt aan dat het de mediabelangen (planning en inkoop) herziet. Voor de vier categorieën waarin Unilever zich beweegt (Foods, Refreshment, Home Care en Personal Care), worden de mogelijkheden tegen het licht gehouden. Dat het een wereldwijde review betreft, betekent niet per se dat Unilever op zoek is naar één mediapartij, die de mediabelangen over de hele wereld kan behartigen. Fleur van Bruggen, woordvoerder van Unilever: 'We gaan kijken naar de mediapartners in alle markten wereldwijd.' Volgens Van Bruggen is het beleid van Unilever om elke twee tot drie jaar een dergelijke review te doen. Naast de zittende partijen – in Nederland is dat Mindshare – wordt een beperkt aantal ‘zorgvuldig geselecteerde’ partijen uitgenodigd om deel te nemen.

related partner content for mobile comes here

Luis Di Como, Unilever Senior Vice President Global Media, zegt over de review: ‘Onze nieuwe marketing strategie, “Crafting Brands for Life”, en onze vastberadenheid om aan kop te blijven in digital marketing, motiveren ons om er zeker van te zijn dat we met de beste bureaus werken.’

Eind 2004 van Initiative naar Mindshare. In het begin van 2010 besloot Unilever na een langdurige pitch (de finale ging tussen Mindshare en OMD) om de samenwerking met Mindshare .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in