Unilever schrijft mediapitch uit


Unilever kondigt aan dat het de mediabelangen (planning en inkoop) herziet. Voor de vier categorieën waarin Unilever zich beweegt (Foods, Refreshment, Home Care en Personal Care), worden de mogelijkheden tegen het licht gehouden. Dat het een wereldwijde review betreft, betekent niet per se dat Unilever op zoek is naar één mediapartij, die de mediabelangen over de hele wereld kan behartigen. Fleur van Bruggen, woordvoerder van Unilever: 'We gaan kijken naar de mediapartners in alle markten wereldwijd.' Volgens Van Bruggen is het beleid van Unilever om elke twee tot drie jaar een dergelijke review te doen. Naast de zittende partijen – in Nederland is dat Mindshare – wordt een beperkt aantal ‘zorgvuldig geselecteerde’ partijen uitgenodigd om deel te nemen.
Luis Di Como, Unilever Senior Vice President Global Media, zegt over de review: ‘Onze nieuwe marketing strategie, “Crafting Brands for Life”, en onze vastberadenheid om aan kop te blijven in digital marketing, motiveren ons om er zeker van te zijn dat we met de beste bureaus werken.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEind 2004 stapte Unilever over van Initiative naar Mindshare. In het begin van 2010 besloot Unilever na een langdurige pitch (de finale ging tussen Mindshare en OMD) om de samenwerking met Mindshare voort te zetten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid