Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever: meer reclame en marketing

Unilever gaat zijn uitgaven aan reclame en marketing verhogen. De producent hoopt hiermee zijn marktaandeel te vergroten. Vooral in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Unilever maakte gisteren de cijfers van het derde kwartaal bekend. Er was een winstdaling van 11 procent. Om het tij te keren, gaat Unilever meer geld in advertenties en tv-spots stoppen. Het budget hiervoor was in het verleden vaak een sluitpost op de begroting, aldus de Volkskrant. Als de winst dreigde tegen te vallen, sneed de directie in het marketingbudget.

related partner content for mobile comes here

Patrick Cescau, die sinds begin dit jaar de scepter zwaait bij Unilever, heeft dit afgezworen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in