TNS start Creative Minds Panel
Het panel is er voor het genereren en toetsen van ideeën in een groot aantal vakgebieden, waaronder dat van de New Product Development (NPD) en marktinnovatie.
In samenwerking met Dr. Lex Higgins, Ph.D aan de Universiteit van Colorado, en Clive Nancarrow, professor aan de Bristol Business School, ontwikkelde TNS een nieuwe methode. Volgens deze gevalideerde methode kunnen we creatieve geesten in twee verschillende typen persoonlijkheid indelen: de intuïtieve creatieven en de analytische creatieven.
De eerste groep gaat het liefst ongestructureerd te werk. Ze zijn in staat, vinden het soms zelfs prettiger, om meerdere taken tegelijk uit te voeren. Ze houden van ongebreideld fantaseren. Uit deze creatieven haal je het meest als je ze laat brainstormen. Ze richten zich vooral op het grotere geheel.
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuDe tweede groep creatieven heeft juist liever wat meer structuur en een duidelijke richting. Deze analytische creatieven voelen zich niet prettig als er geen grenzen zijn aangegeven.
Het Creative Minds Panel bestaat uit een representatieve afspiegeling van beide groepen creatieven. Het panel kan via onderzoek helpen bij bijvoorbeeld het ontwikkelen van ideeën voor nieuwe producten of het vinden van bepaalde (product)oplossingen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid