Titel ...&U richt zich op iedereen
Met de naam ...&U valt komende vrijdag bij 3,9 miljoen huishoudens voor het eerst een gratis glossy lifestyle magazine op de deurmat.…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Directeur Rolf Gruyters van RWM Nederland kreeg het idee toen een introductiecampagne voor een Amerikaans product zo duur uitpakte dat het interessanter was om een gratis full colour ‘megazine’ voor heel Nederland te maken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De titel heeft minstens 120 pagina’s en moet tien keer per jaar uitkomen. Volgend jaar verschijnt het blad ook in België, verdere expansie is gepland. Het magazine richt zich op mannen en vrouwen van 8 tot 80 jaar, met onderwerpen als huis, tuin, mode, beauty, auto's, hobby's, reizen et cetera. Kortom: voor iedereen die geïnteresseerd is in alles.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid