The logo is the hero!
Op 1 augustus presenteerden de #039;" title="www.milwaukeeadmirals.com'">Milwaukee Admirals uit Wisconsin, USA met grote trots hun nieuwe logo waarmee ze het komende ijshockeyseizoen ingaan.
Het logo, ontworpen door een lokaal reclamebureau (sic!) toont het doodshoofd van een piraat met admiraalssteek met als tagline: "Never Say Die".
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaIn eerste instantie dacht ik: captain #039;" title="'">Jack Sparrow heeft weer nieuwe volgelingen gevonden, maar nee, de uitleg in het #039;" title="new-logo0;jsessionid=ECE41500089956C56609900A33C0BCFD'">persbericht waarmee het nieuwe logo werd gelanceerd is even origineel als hilarisch.
"The Admirals new logo is actually an aged version of the team's logo from the late 1970's, a short young lad, who was lost in the waters of Lake Michigan back after the 1981 season and was recently found. The only thing that managed to keep him alive all these years was his fighting spirit. In fact, after one of his legs fell off, he used it as a hockey stick to hone his skills.
After over 25 years of being under water, the red white and blue uniform has faded to the black, silver, and ice blue, and has turned his fresh young face into a skull. Despite all of his changes, his fighting spirit never wavered and that relentless spirit and tireless work ethic have given us our new battle cry: Never Say Die!"
Ik ga ze volgen in de American Hockey League komend seizoen, that's for sure! Een team met zoveel fantasie moet tot grootse daden in staat geacht worden... toch?
Enne... check out #039;" title="ProductList.aspx?CatalogID=0001'">the merchandise!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid