Supermarktketen opent duizend virtuele filialen
Ruim twee jaar geleden opende supermarktketen Tesco een virtuele supermarkt in een Koreaans metrostation. Omzetcijfers zijn hiervan niet…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Chinese online supermarkt Yihaodian pakt het iets anders en openen direct 1.000 virtuele supermarkten. De supermarkten zijn geheel in augmented reality en staan op opmerkelijke plekken in de Chinese hoofdstad Beijing. Zo is er een virtuele vestiging pal voor de concurrent Carrefour gezet en kun je nu ook in de 'Verboden Stad' je boodschappen doen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Deze AR campagne zorgde niet alleen voor veel media aandacht, maar ook een 17% omzetstijging in 3 maanden. De campagne is ontwikkeld door Ogilvy Asia.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid