Overslaan en naar de inhoud gaan

Succesvolle wereldwijde promotie Ahold

Ahold heeft in het derde kwartaal 2001 met een wereldwijde promotie verschillende records gebroken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De resultaten van de twee weken durende

related partner content for mobile comes here

actie bij alle Ahold-supermarkten en hypermarkten, gaven soms een

klantentoename te zien van meer dan 30 procent.

Een Ahold-hypermarkt in Tsjechië won de titel 'Beste Ahold-winkel' omdat er

een omzetstijging werd behaald van 35 procent. In alle 28 landen waar Ahold

activiteiten heeft, namen de super- en hypermarkten deel. Het thema,

'Festival of Food and Fun', werd vertaald in veertien talen en aangepast

naar plaatselijke wensen en gewoonten. Naast afgeprijsde artikelen waren er

onder meer vakanties te winnen. Er waren ook activiteiten als modeshows,

concerten en acties voor lokale scholen. 'Door onze snelgroeiende schaal

kunnen we klanten tijdens deze twee weken laten profiteren van de beste

aanbiedingen,' zegt Gerard van Breen, senior vice president bij Ahold Global

Sourcing. 'We hadden zeker een verbetering van voorgaande resultaten in ons

hoofd, maar deze toename met soms wel 30 procent bij honderden winkels is

boven verwachting.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in