Succesvolle wereldwijde promotie Ahold
De resultaten van de twee weken durende
actie bij alle Ahold-supermarkten en hypermarkten, gaven soms een
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huisklantentoename te zien van meer dan 30 procent.
Een Ahold-hypermarkt in Tsjechië won de titel 'Beste Ahold-winkel' omdat er
een omzetstijging werd behaald van 35 procent. In alle 28 landen waar Ahold
activiteiten heeft, namen de super- en hypermarkten deel. Het thema,
'Festival of Food and Fun', werd vertaald in veertien talen en aangepast
naar plaatselijke wensen en gewoonten. Naast afgeprijsde artikelen waren er
onder meer vakanties te winnen. Er waren ook activiteiten als modeshows,
concerten en acties voor lokale scholen. 'Door onze snelgroeiende schaal
kunnen we klanten tijdens deze twee weken laten profiteren van de beste
aanbiedingen,' zegt Gerard van Breen, senior vice president bij Ahold Global
Sourcing. 'We hadden zeker een verbetering van voorgaande resultaten in ons
hoofd, maar deze toename met soms wel 30 procent bij honderden winkels is
boven verwachting.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid