Overslaan en naar de inhoud gaan

Sponsortool voor communicatiebureaus

Internetbedrijf SponsorClick heeft een softwareprogramma aangekondigd, waarmee communicatiebureaus beter afgestelde sponsordiensten voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met SponsorClick kunnen bureaus hun expertise over sponsoring vergroten en is er minder tijd nodig voor het zoeken naar en benchmarken van sponsormogelijkheden. Er is onder meer een Request For Proposals (RFP)-systeem aanwezig, waarmee zij gedetailleerd kunnen zoeken naar bestaande of nieuwe accounts. Gebruikers krijgen toegang tot nieuwsbrieven met relevante artikelen en case studies, en kunnen de SME(tm) (Sponsorship Matching Engine) op hun intranet zetten.

related partner content for mobile comes here

Volgens SponsorClick maken al 45 communicatie-, reclame-, pr- en sponsorbureaus, zoals TBWA, Publicis, Saatchi&Saatchi en Euro-RSCG gebruik van SponsorClick. (Bron: persbericht)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in