Review Europees Skoda-account
Skoda gaat haar volledige Europese account herzien. Grey Worldwide in Praag heeft dat account nu onder haar hoede.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Hoewel de Skoda-verkopen stijgen wil directeur Detlev Schmidt een meer creatieve invalshoek voor het merk. Selectiebureau Ten Hovel Communication uit het Duitse Wolfsburg werkt samen met Skoda aan de pitch. Skoda (onderdeel van Volkswagen) wil drie netwerkbureaus uitnodigen voor de pitch. Het lastige is echter dat veel grote netwerken al een autoaccount hebben, aldus Adage. In ieder geval zijn Grey Worldwide en FCB Frankfurt uitgenodigd voor de competitie. FCB verloor afgelopen jaar het Chrysler Group account wereldwijd.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid