Overslaan en naar de inhoud gaan

Snickers troost Top Gear-presentator Jeremy Clarkson

Inhaakactie op ruzie om eten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Of het professioneel gezien slim is, is nog maar de vraag. Wil je je als snoepmerk afficheren met een iemand die een serieus probleem heeft en zijn handjes niet thuis kan houden?

related partner content for mobile comes here

Toch vond Snickers - cq reclamebureau AMV BBDO - voldoende aanleiding om de geschorste Top Gear-presentator Jeremy Clarkson te gebruiken voor een pr-actie.

Clarkson werd door de BBC geschorst nadat hij producent Oisin Tymon zou hebben geslagen. Reden: Clarkson zou na een opnamedag geen steak hebben gekregen maar een koude maaltijd.

Hé, dachten ze bij Snickers: wij hebben ook een reclame (zie video onderaan), waarin mensen  zich vreemd gedragen als ze honger hebben: ‘You’re not you when you’re hungry’ 

En zo kwam het dat een doos met 48 Snickers werd afgeleverd in Top Gear-studio. We vermoeden dat Clarkson ze niet met zijn producent zal delen.

Foto: Ed Perchick, WikiCommon

Dit is één van de (vele) Snickers-commercials onder het &;You are not you&;-concept:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in