Snickers troost Top Gear-presentator Jeremy Clarkson


Of het professioneel gezien slim is, is nog maar de vraag. Wil je je als snoepmerk afficheren met een iemand die een serieus probleem heeft en zijn handjes niet thuis kan houden?
Toch vond Snickers - cq reclamebureau AMV BBDO - voldoende aanleiding om de geschorste Top Gear-presentator Jeremy Clarkson te gebruiken voor een pr-actie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSClarkson werd door de BBC geschorst nadat hij producent Oisin Tymon zou hebben geslagen. Reden: Clarkson zou na een opnamedag geen steak hebben gekregen maar een koude maaltijd.
Hé, dachten ze bij Snickers: wij hebben ook een reclame (zie video onderaan), waarin mensen zich vreemd gedragen als ze honger hebben: ‘You’re not you when you’re hungry’
En zo kwam het dat een doos met 48 Snickers werd afgeleverd in Top Gear-studio. We vermoeden dat Clarkson ze niet met zijn producent zal delen.
snickers.png
Foto: Ed Perchick, WikiCommon
Dit is één van de (vele) Snickers-commercials onder het 'You are not you'-concept:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid