Overslaan en naar de inhoud gaan

Joris van Heukelom vertrekt als voorzitter IAB Nederland

Nathalie Peters neemt het stokje met ingang van 6 april over.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Foto: Nathalie Peters (met bloemen) en vice-voorzitter Auke van den Hout

related partner content for mobile comes here

Tijdens de Algemene Ledenvergadering in Hotel Arena gistermiddag maakte Van Heukelom zijn aftreden bekend. Hij heeft de functie van IAB-voorzitter nu vier jaar vervuld en blijft als bestuurslid actief. Nathalie Peters werd met algemene stemmen van de aanwezig leden aangenomen als zijn opvolger. De wisseling van de wacht gaat in per 6 april.

In een terugblik op zijn voorzitterschap onderscheidde Van Heukelom drie fases. De eerste fase die ongeveer anderhalf jaar duurde was die van ‘puinruimen’. Daarna volgde de fase van ‘bouwen’,  en in de derde fase die recent is aangebroken is het volgens Van Heukelom  tijd om te gaan ‘zaaien’. Zoals hij onlangs in Adformatie aankondigde, is het de intentie om de scope van IAB Nederland sterk te verbreden van alleen online advertising naar het volledige gebied van digitale marketing.

Nathalie Peters is al vele Jaren actief in de online advertising wereld. Ze vervulde managementfuncties bij Tribal DDB en Initiative Online en is momenteel Commercieel Directeur en lid van het management team bij IPG Mediabrands. Sinds vorig jaar is zij daarnaast tevens bestuurslid van IAB Nederland.

Als bestuurslid heeft Peters mede bijgedragen aan het formuleren van deze  nieuwe strategie, die gistermiddag op instemmende reacties vanuit de leden mocht rekenen. Op 2 april volgt nog een aparte sessie waarin Van Heukelom de wensen en ideeën van leden wil horen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in