Overslaan en naar de inhoud gaan

Sms-les op school moet kinderen bewust maken

Kinderen en jongeren worden vaak slachtoffer van dure sms-abonnementen, die ze eigenlijk niet wilden. Daar moet verandering in komen, vindt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heeft interactief voorlichtingsmateriaal ontwikkeld voor het basis- en voortgezet onderwijs over slim sms'en. De campagne is gericht op herkenning, preventie en het stoppen van ongewilde sms-abonnementen. Ook andere informatie rond sms'en komt aan bod. Leerkrachten en ouders krijgen eveneens informatie en praktische tips over sms'en.

related partner content for mobile comes here

Leerlingen van groep 8 van basisschool Parkrijk in Haarlem krijgen komende vrijdag de eerste sms-les. Kamerlid Arda Gerkens van de SP repte ooit over ‘boevenpraktijken bij de sms-diensten’. Voordat de eerste sms-les wordt gehouden, krijgt zij het eerste exemplaar overhandigd van het campagnemateriaal 'Slim sms'en'.

De campagne van Media Rakkers is in samenwerking met de Stichting SMS Gedragscode. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in