
Media Rakkers heeft interactief voorlichtingsmateriaal ontwikkeld voor het basis- en voortgezet onderwijs over slim sms'en. De campagne is gericht op herkenning, preventie en het stoppen van ongewilde sms-abonnementen. Ook andere informatie rond sms'en komt aan bod. Leerkrachten en ouders krijgen eveneens informatie en praktische tips over sms'en.
Leerlingen van groep 8 van basisschool Parkrijk in Haarlem krijgen komende vrijdag de eerste sms-les. Kamerlid Arda Gerkens van de SP repte ooit over ‘boevenpraktijken bij de sms-diensten’. Voordat de eerste sms-les wordt gehouden, krijgt zij het eerste exemplaar overhandigd van het campagnemateriaal 'Slim sms'en'.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comDe campagne van Media Rakkers is in samenwerking met de Stichting SMS Gedragscode. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee