Overslaan en naar de inhoud gaan

Ruiken voor je koopt

Nivea laat zijn nieuwe deodorant Deo Balance eerst ruiken voor je ‘m koopt. Deze en volgende week staan in veertig winkelcentra…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de Pay-off “De Deodorant die de zintuigen stimuleert” vervolgt Beiersdorf zijn multimediale introductiecampagne van NIVEA Deo Balance. In het Shopping Center Netwerk van Centercom worden in week 48 en 49 in veertig winkelcentra vijftig reclameobjecten uitgerust met een speciale geurdispenser. De geurdispensers worden aan de zijkant van het reclamevlak geplaatst waarmee met een druk op de knop, het visuele beeld gecombineerd wordt met geur. Door vrouwen op het point of sale op deze manier in contact te brengen met het nieuwe product, denkt Beiersdorf op effectieve wijze de introductie kracht bij te zetten.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in