Ruiken voor je koopt
Nivea laat zijn nieuwe deodorant Deo Balance eerst ruiken voor je ‘m koopt. Deze en volgende week staan in veertig winkelcentra…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Met de Pay-off “De Deodorant die de zintuigen stimuleert” vervolgt Beiersdorf zijn multimediale introductiecampagne van NIVEA Deo Balance. In het Shopping Center Netwerk van Centercom worden in week 48 en 49 in veertig winkelcentra vijftig reclameobjecten uitgerust met een speciale geurdispenser. De geurdispensers worden aan de zijkant van het reclamevlak geplaatst waarmee met een druk op de knop, het visuele beeld gecombineerd wordt met geur. Door vrouwen op het point of sale op deze manier in contact te brengen met het nieuwe product, denkt Beiersdorf op effectieve wijze de introductie kracht bij te zetten.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid