Overslaan en naar de inhoud gaan

RTL4 in week 22 marktleider

RTL4 was in week 22 marktleider op tv (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+) met een aandeel van 14,0 procent. Talpa volgt met 12,4 procent.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

RTL5 kwam uit op 6,8 procent en RTL7 had 4,5 procent. SBS6 was de tweede zender van Nederland met een aandeel van 11,3, Net5 had 5,0 procent en Veronica 4,8. Nederland 1 scoorde een aandeel van 11,5, Nederland 2 11,2 en Nederland 3 van 4,6 procent.
In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 27,3 procent, de zenders van RTL Nederland 25,3 procent en de SBS-zenders 21,2 procent.

related partner content for mobile comes here

De finale van het EK ‒21 tussen Nederland en Oekraïne (3-0) was het best bekeken programma van de week met 3,701 miljoen kijkers. Spoorloos trok 2,137 miljoen kijkers, gevolgd door de twee vriendschappelijke wedstrijden van Oranje. Nederland-Mexico: 2,036 miljoen en Nederland-Australië: 2,028 miljoen kijkers. Het Journaal van 20.00 uur op woensdag werd bekeken door 1,j762 miljoen mensen.
Bron: SKO.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in