Overslaan en naar de inhoud gaan

Restyling reismerk Vrij Uit

Reisorganisatie Vrij Uit heeft een metamorfose ondergaan. Er is een nieuwe huisstijl en een bredere positionering.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vrij Uit, gespecialiseerd in autovakanties, positioneert zich als een moderne reisorganisatie die aansluit bij de reisconsument van nu. De beslissing tot een restyling van het bijna veertig jaar oude merk, komt voort uit een merkanalyse die de reisorganisatie onlangs heeft uitgevoerd.

related partner content for mobile comes here

Vrij Uit kent bij zowel de consument als de reisagent een hoge waardering en wordt met name geassocieerd met betrouwbaar en echt en kent een vriendelijk en Nederlands imago. Maar uit dezelfde analyse bleek dat Vrij Uit als een traditionele wat oubollige reisorganisatie werd gezien.

Voor het eerst in de geschiedenis van Vrij Uit is het logo gerestyled. Het nieuwe logo plaatst de vlinder wederom centraal, maar dan wel in een modern jasje. De vlinder staat net als Vrij Uit symbool voor vrijheid en vrij genieten van je vakantie. Het nieuwe Vrij Uit moet een combinatie zijn van nieuwe en oude elementen, waardoor een hedendaags merk ontstaat en tegelijkertijd het “Vrij Uit” gevoel behouden blijft.

De eerste resultaten van het nieuwe Vrij Uit worden zichtbaar met de komende Vrij Uit campagne en de nieuwe brochures voor de zomer 2009. De nieuwe identiteit is ontwikkeld met reclamebureau Selmore.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in