Restyling reismerk Vrij Uit
Vrij Uit, gespecialiseerd in autovakanties, positioneert zich als een moderne reisorganisatie die aansluit bij de reisconsument van nu. De beslissing tot een restyling van het bijna veertig jaar oude merk, komt voort uit een merkanalyse die de reisorganisatie onlangs heeft uitgevoerd.
Vrij Uit kent bij zowel de consument als de reisagent een hoge waardering en wordt met name geassocieerd met betrouwbaar en echt en kent een vriendelijk en Nederlands imago. Maar uit dezelfde analyse bleek dat Vrij Uit als een traditionele wat oubollige reisorganisatie werd gezien.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaVoor het eerst in de geschiedenis van Vrij Uit is het logo gerestyled. Het nieuwe logo plaatst de vlinder wederom centraal, maar dan wel in een modern jasje. De vlinder staat net als Vrij Uit symbool voor vrijheid en vrij genieten van je vakantie. Het nieuwe Vrij Uit moet een combinatie zijn van nieuwe en oude elementen, waardoor een hedendaags merk ontstaat en tegelijkertijd het “Vrij Uit” gevoel behouden blijft.
De eerste resultaten van het nieuwe Vrij Uit worden zichtbaar met de komende Vrij Uit campagne en de nieuwe brochures voor de zomer 2009. De nieuwe identiteit is ontwikkeld met reclamebureau Selmore.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid