Overslaan en naar de inhoud gaan

Ravoo (NS) communicatiemanager 2004

Joost Ravoo, directeur corporate communicatie van de NS, is gisteravond in de Amsterdamse Beurs van Berlage uitgeroepen tot…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naar de onderscheiding dongen verder Hans Koeleman, hoofd in- en externe betrekkingen Albert Heijn, en Harriët Nipperus, communicatiemanager corporate communicatie Sociale Verzekeringsbank. Alle drie hielden presentaties gisteravond en beantwoordden vragen van jury en aanwezige communicatiespecialisten in de zaal.

related partner content for mobile comes here

Ravoo kreeg zijn prijs op basis van de geslaagde reorganisatie van zijn afdeling, de strakke sturing van issue- en stakeholdermanagement, de introductie van vier kernwaarden van de NS (vakmanschap, passie, zorg en vrijheidsbeleving) en de meetbare verbeteringen als gevolg van het persbeleid (waaraan ook het marcombeleid heeft bijdragen). Juryvoorzitter Trude Maas: 'De NS is vanuit een achterstand qua publieke en specifieke stakeholdersopinies weer in een situatie van meer rust gekomen.'

Organisatoren van de prijs zijn BVO/Beroepsvereniging voor Communicatie, VVO/Vereniging voor Overheidscommunicatie en vakblad Communicatie. De onderscheiding, de Röhring ‒een wisseltrofee- werd aan Ravoo overhandigd door de Communicatiemanager 2003, Jules Prast van Philips.

Juryvoorzitter Maas is president van de HayVision Society, Eerste Kamerlid (namens PvdA) en commissaris bij onder meer ABN Amro, Philips Nederland, Schiphol en Twynstra Gudde.

Op de foto vlnr: Koeleman, Nipperus, Maas, Prast en Ravoo. Foto: Frans Schellekens.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in