Publicis legercampagne succesvol
Het bureau creëerde The Everest Campaign en haalde zo binnen acht weken een kwart van de beoogde 40.000 reacties binnen. De campagne startte op RTV, print en outdoor in april en had als thema de beklimming van de Mount Everest. Het Britse leger lijdt aan een moeilijke arbeidsmarkt, met concurrentie van andere werkgevers, verlaagde werkloosheid en negatieve publiciteit over acties in Irak en Afghanistan. Verder kiezen steeds meer jongeren ervoor om een vervolgopleiding na school te doen.
Minister van Defensie Adam Ingram zal vandaag vers afgestudeerde soldaten aan de Harrogate Army Foundation College toespreken: ‘Ik ben blij dat we dit jaar een duidelijke groei aan interesse om het leger in te gaan. Waar jullie voor zijn gegaan, zullen anderen volgen. Publieke ondersteuning is heel belangrijk, en terecht. Tachtig procent van het Britse volk vindt ons leger als een van de beste ter wereld.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid