Overslaan en naar de inhoud gaan

Publicis legercampagne succesvol

Het Britse leger heeft bijna elf en een half duizend nieuwe rekruten kunnen aantrekken dankzij een wervingscampagne van Publicis, aldus…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bureau creëerde The Everest Campaign en haalde zo binnen acht weken een kwart van de beoogde 40.000 reacties binnen. De campagne startte op RTV, print en outdoor in april en had als thema de beklimming van de Mount Everest. Het Britse leger lijdt aan een moeilijke arbeidsmarkt, met concurrentie van andere werkgevers, verlaagde werkloosheid en negatieve publiciteit over acties in Irak en Afghanistan. Verder kiezen steeds meer jongeren ervoor om een vervolgopleiding na school te doen.

related partner content for mobile comes here

Minister van Defensie Adam Ingram zal vandaag vers afgestudeerde soldaten aan de Harrogate Army Foundation College toespreken: ‘Ik ben blij dat we dit jaar een duidelijke groei aan interesse om het leger in te gaan. Waar jullie voor zijn gegaan, zullen anderen volgen. Publieke ondersteuning is heel belangrijk, en terecht. Tachtig procent van het Britse volk vindt ons leger als een van de beste ter wereld.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in