Overslaan en naar de inhoud gaan

PG snijdt in PR

Procter & Gamble gaat 10 tot 15% minder uitgeven aan public relations. Dit is onderdeel van een eerder aangekondigd…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 22 maart jl. maakte Procter & Gamble (P&G) bekend dat het wereldwijd 9.600 medewerkers zal ontslaan en binnen drie jaar 600 tot 700 miljoen dollar op de uitgaven wil besparen. Een jaar eerder kondigde het concern al aan dat er bijna 8.000 mensen uit zouden gaan.

related partner content for mobile comes here

Volgens Linda Ulrey, senior manager corporate communications, zullen de grootste klappen gaan vallen onder bedrijfsfuncties, zoals PR. P&G wil bedrijfsonderdelen als communicatie vaker buiten de deur laten doen. Dat kan goede zaken betekenen voor externe PR-bureaus, als die niet juist het slachtoffer worden van de eveneens voorspelde kostenbesparingen.

Momenteel heeft P&G geen vast PR-bureau, maar werkt het op projectbasis met bedrijven als Fleishman-Hillard. In totaal geeft de organisatie 12,5 miljard dollar uit aan bedrijfsonderdelen als PR en marketing. (bron: PR Week US)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Himanshu mishra

File explorer is one of the most useful program of the pc where you will access your data storage if you face any issue to access file explorer then from our website http://fileexplorerwindows.com you will easily get help with file explorer in windows 10 operating system without wasting time and money.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in