Overslaan en naar de inhoud gaan

Pensioenfonds Zorg en Welzijn start communicatiecampagne

Lemz & Stroom ontwikkelen de actie 'Betere Wereld'
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Driekwart van de zorg- en welzijnsmedewerkers is jonger dan 42 jaar en denkt nauwelijks na over hun pensioen. Daar wil pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW) verandering in brengen met een nieuwe campagne.

related partner content for mobile comes here

Ode aan zorg- en welzijnsmedewerkers

Met de communicatiecampagne ‘Betere Wereld’ brengt het pensioenfonds een ode aan zorg- en welzijnsmedewerkers. De actie begint met een tv-spot van 90 seconden die moeten zorgen voor meer naamsbekendheid.

Contact met deelnemers

Verder blijkt uit onderzoek dat mensen . Daarom wil PFZW investeren in contact met de pensioendeelnemers. Bureaus Lemz en Stroom ontwikkelden daarom ook een . Op deze website staan voorbeelden van investeringen in een betere wereld en kunnen mensen meepraten over duurzame beleggingen van PFZW.

Invloed

In de campagne presenteert PFZW zich als betrokken pensioenfonds dat niet alleen zorgt voor een goed pensioen, maar ook voor een betere wereld. Naar eigen zeggen heeft het fonds aardig wat invloed op bedrijven: &;Met een pensioenvermogen van ruim 150 miljard euro blijken veel bedrijven bereid te luisteren naar onze wensen.&;

Credits:
Opdrachtgever: PFZW
Bureau: Lemz
RTV: Vanessa Janssen
Regisseur: Werner Damen (Suikerdepôt)
Postproductie: De Grot 
Geluid: Soundcircus 
Muziek: Rutger Reinders
Online: PFZW, Stroom, Lemz
Mediabureau: Stroom

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in