Overslaan en naar de inhoud gaan

Opgemerkt in 2006....

We komen weer in de periode van de terugblikken. Ik kreeg een nieuwjaarswens van John Resink en die bevatte een aantal aardige citaten uit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

We komen weer in de periode van de terugblikken. Ik kreeg een nieuwjaarswens van en die bevatte een aantal aardige citaten uit 2006.

related partner content for mobile comes here

Ik ga ze hier niet allemaal optikken, maar een paar zijn toch wel leuk. Als afsluiter van dit hectische jaar....

Nieuwe woorden uit 2006 zijn onder andere: Belmiep, asobak, tokkie buurt, breezersletje, tomtommen, übercool, hangbejaarde, blogstek, vechtmissie, bermbom en voedselbank.

'Ideas are the currency of the future'.
(Kevin Roberts)

'Zonder creativiteit geen groei.'
(René Repko, marketingdirecteur Hema in het FD, dec 06)

'De 36 urige werkweek in Nederland vind ik zo leuk; ik doe er twee per week!'
(Michel Tilmant, CEO, ING)

'Ik heb altijd gestuurd op de mentaliteit, de cultuur van het bedrijf. Als dat in orde is krijg je vanzelf een goed rendement.'
(Joop ter Haar Eigenaar/President Commissaris OAD reizen.)

'De werkvloer is de beste universiteit.'
(Ingvar Kamprad, oprichter Ikea)

'Er is pas sprake van gelijkheid op de dag dat onbekwame vrouwen de top bereiken'
(Letitia Ortiz, journaliste echtgenote van de Spaanse kroonprins)

'Ik weet nog niet wat ik met al dat geld wil. Mijn vrouw wel.'
Harold Goddijn, CEO TomTom in de Volkskrant.

'Alles is relatief: 6 haren op je hoofd is weinig, 6 haren in je soep veel!'
Arie verwaal, SNS, tijdens een workshop innovatie

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in