Overslaan en naar de inhoud gaan

Onontgonnen terrein: komkommermarketing

Slecht weer, dus veel meer mensen online dan normaliter in de zomermaanden. En ' 57 channels and nothing's on' (Bruce Springsteeen in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Slecht weer, dus veel meer mensen online dan normaliter in de zomermaanden. En ' 57 channels and nothing's on' (). Dus wat doe om een site een beetje op te pompen: rumoer maken. Twee sites begrijpen deze 'komkommermarketing' deze week al te goed: Om niets halen ze vóórpagina's van kranten: Atlon lease-auto's en Incassoregister.

related partner content for mobile comes here

Athlon Car Lease kwam net nu met de stijging van de brandstofprijzen met haar . Het leverde zelfs een opening van De Telegraaf op woensdag 10 augustus 2005. DAt is marketing!

Maar de echte 'wind waait om niets' komt van . Die maakte bekend met de 'Wanbetaler van de Dag' te zullen komen. at is nog eens wat anders dan een sullige ' award' te verzinnen zoals veel bedrijven die tegenwoordig op gratis aandacht hopen. Vandaag valt 'Office-link B.V. in Rotterdam' deze vermelding te beurt.

Niet enkel veroorzaakte Incassoregister zelf de nodige gratis publiciteit, er kwamen gisteren ook officiële reacties: het gaat na of deze schandpaal de privacy niet te veel schaadt. Nu gaat het vooralsnog om bedrijfsgegevens, dus dat valt wellicht mee.

Maar ook de Koninklijke Beroepsorganisatie van Gerechtsdeurwaarders () liet van zich horen: dat geen deurwaarder gegevens aan derden verstrekt, dus ook niet aan Incassoregister. Maar Incassoregister heeft dat ook niet nodig. Bedrijven melden zelf de wanbetalers. Wellicht niet zo fris dit gedoe, maar wel optimale marketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in