'Online shoppers willen meer keuzevrijheid'
In vergelijking met andere landen zijn de mogelijkheden in ons land daartoe duidelijk onder de maat. Dat blijkt uit het Nederlandse deel van een wereldwijde studie van het IBM Institute for Business Value naar 'de slimme consument', die onder 30.000 consumenten is uitgevoerd.
De online winkelier bepaalt nog vaak wanneer hij de bestelde producten levert. In andere landen, zoals de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk, gelden al veel geavanceerdere en flexibelere bezorgmogelijkheden, stelt het rapport.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDe Nederlandse online consument blijkt behoorlijk te verschillen van de webshoppers in de rest van de wereld. Nederlandse webshoppers hebben veel meer vertrouwen in de aanbieder, zijn ook conservatiever en aarzelen om mobiel te shoppen. Ze geven ook veel eerder persoonlijke informatie (zoals mail-adressen) prijs.
Bron: ANP/Automatisering Gids.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid