Overslaan en naar de inhoud gaan

'Online shoppers willen meer keuzevrijheid'

Nederlandse consumenten willen bij de aankoop van producten via internet een snellere levering en meer keuzevrijheid bij de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In vergelijking met andere landen zijn de mogelijkheden in ons land daartoe duidelijk onder de maat. Dat blijkt uit het Nederlandse deel van een wereldwijde studie van het naar 'de slimme consument', die onder 30.000 consumenten is uitgevoerd.

related partner content for mobile comes here

De online winkelier bepaalt nog vaak wanneer hij de bestelde producten levert. In andere landen, zoals de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk, gelden al veel geavanceerdere en flexibelere bezorgmogelijkheden, stelt het rapport.

De Nederlandse online consument blijkt behoorlijk te verschillen van de webshoppers in de rest van de wereld. Nederlandse webshoppers hebben veel meer vertrouwen in de aanbieder, zijn ook conservatiever en aarzelen om mobiel te shoppen. Ze geven ook veel eerder persoonlijke informatie (zoals mail-adressen) prijs.

Bron: ANP/Automatisering Gids.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in