One Direction in nieuwe Honda-commercial
De boyband test op geheel eigen wijze de nieuwste Honda Civic sedan
Het Amerikaanse bureau RPA tekent voor de realisatie van de campagne.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In de film scheuren de One Direction-leden een loods binnen waar ze de auto (uiteraard succesvol) aan een reeks testen onderwerpen. Eerder dit jaar ontwierpen de bandleden al een eigen Civic.
Vacatures
Campagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuSenior PR & Communicatie Manager
Bobbery AmsterdamDe commercial maakt onderdeel uit van Honda’s music content program Honda Stages, een muziekplatform waar het automerk invloedrijke merken als iHeartMedia, Live Nation, Vevo en YouTube bij elkaar brengt.
De internationale campagne is sinds 12 november online te zien.
2016 Honda Civic: Extreme Testing w/One Direction :30
Credits
RPA, Fulwell 73 & Marketing Factory
Bron: AdAge
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid