Overslaan en naar de inhoud gaan

OMD wint wedstrijd Sara Lee

Mediabureau OMD Nederland heeft de wedstrijd voor creatieven, in het kader van de Huishoudbeurs, gewonnen. Het bureau bedacht een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

OMD wint voor haar klant gratis standruimte tijdens de Huishoudbeurs 2006 ter waarde van 10.000 euro en gratis advertentieruimte in De Telegraaf.
De organisatie van de Huishoudbeurs schreef onlangs een wedstrijd uit voor reclame- en mediabureaus. Zij werden uitgedaagd om voor hun klant een spraakmakend, multimediaal concept te ontwikkelen, waarbij merkbeleving centraal staat.
Omdat bij de introductie ‘trial’ direct op een zo groot mogelijke schaal gewenst is, is gekozen om de primeur van de introductie en de geplande promotietour op de Huishoudbeurs te laten plaatshebben. Internetbureau Framfab maakt een online vertaling van het trialconcept.

related partner content for mobile comes here

De Huishoudbeurs 2006 is van 18 tot en met 26 maart.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in