NLE verbetert klantenwerving
De Nederlandse Energie Maatschappij (NLE) heeft voor het prospect- en leadproces een overeenkomst gesloten met Actiemarketingbureau Villa…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Villa DM heeft naar eigen zeggen een prospect relationship managementsysteem ontwikkeld waarmee leadstromen inzichtelijk zijn te maken. Via het systeem is zichtbaar welke bronnen goed converteren, waardoor er kan worden aangestuurd op kostenbesparing in de klantenwerving. Voor het responstraject worden zowel offline (kraskaarten, POS-materiaal, advertenties in bladen) als online (actiesite, bannering) middelen ingezet.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid