Nieuwe campagne Belastingdienst
Om de Belastingdienst neer te zetten als een toegankelijke partij en om de verschillende onderdelen herkenbaar te communiceren, ontwikkelde S-W-H 'Het Gemaks Lab'-platform. In de communicatie is te zien hoe de mensen in deze 'denktank' bezig zijn om de dingen makkelijker te maken.
De pay-off 'Leuker kunnen we niet het niet maken. Wel makkelijker' is gehandhaafd, zij het iets minder prominent dat in de vorige, door Publicis ontwikkelde campagne.
De komende maanden staat de campagne in het teken van Belastingdienst/Toeslagen, een nieuw onderdeel van de dienst die naast geld innen ook verantwoordelijk wordt voor uitbetalen van huur, zorg en kindertoeslag. Om deze grote verandering te communiceren worden behalve massamedia, ook een online campagne, huis-aan-huisbladen en infomercials van vier minuten rond het 16.00 uur journaal ingezet.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaVandaag staan al paginagrote advertenties op de achterzijde van diverse kranten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid