Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne Belastingdienst

De Belastingdienst gaat vandaag van start met een nieuwe campagne. Deze campagne is ontwikkeld door het nieuwe bureau van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Om de Belastingdienst neer te zetten als een toegankelijke partij en om de verschillende onderdelen herkenbaar te communiceren, ontwikkelde S-W-H 'Het Gemaks Lab'-platform. In de communicatie is te zien hoe de mensen in deze 'denktank' bezig zijn om de dingen makkelijker te maken.
De pay-off 'Leuker kunnen we niet het niet maken. Wel makkelijker' is gehandhaafd, zij het iets minder prominent dat in de vorige, door Publicis ontwikkelde campagne.

related partner content for mobile comes here

De komende maanden staat de campagne in het teken van Belastingdienst/Toeslagen, een nieuw onderdeel van de dienst die naast geld innen ook verantwoordelijk wordt voor uitbetalen van huur, zorg en kindertoeslag. Om deze grote verandering te communiceren worden behalve massamedia, ook een online campagne, huis-aan-huisbladen en infomercials van vier minuten rond het 16.00 uur journaal ingezet.

Vandaag staan al paginagrote advertenties op de achterzijde van diverse kranten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in