Overslaan en naar de inhoud gaan

Michiel Buitelaar verlaat Sanoma

Michiel Buitelaar was vijf jaar lang COO Digital bij Sanoma, maar heeft besloten de uitgeverij te verlaten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Michiel Buitelaar zegt hier over het volgende: 'Ik heb diverse levensfasen van het bedrijf meegemaakt – van Ilse Media naar Sanoma Digital tot waar we nu staan: één geïntegreerd bedrijf op één locatie, met verregaande samenwerking tussen de verschillende mediavormen (print, online, TV) die we hier hebben. Nationaal en internationaal. Ik heb daar met groot plezier aan meegewerkt, en ontzettend veel gedaan en geleerd. Ik zie dat het bedrijf een nieuwe fase in gaat, mijns inziens ook moet gaan, en vind het voor de organisatie en voor mezelf een goed moment het stokje over te dragen. Dat doe ik nu dus. Ik heb het hier geweldig gehad, en het is tijd voor wat anders.'

related partner content for mobile comes here

In een reactie zegt Dick Molman: 'Michiel heeft door zijn authentieke en verfrissende manier van denken en doen een grote, gewaardeerde bijdrage geleverd aan de groei en inbedding van onze digitale business en aan de transformatie van het gehele bedrijf, in Nederland en daarbuiten. Het is jammer dat hij weggaat, maar het is een wending die bij hem past. We wensen hem heel veel succes.'

Buitelaar verlaat de organisatie per 1 augustus. Wie hem gaat opvolgen, is niet bekend. Sanoma wil eerst, in het licht van de marktomstandigheden en de evolutie van het bedrijf, bekijken wat de beste opties zijn. Na de zomer komt Sanoma hier op terug.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in