Overslaan en naar de inhoud gaan

Merken die Werken

Creativiteit zal het Merk moeten redden. Je kan over de crisis domdenken en je kan als Merk een crisis afwenden door creatief te zijn. De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Creativiteit zal het Merk moeten redden. Je kan over de crisis domdenken en je kan als Merk een crisis afwenden door creatief te zijn. De meeste Merken en mensen verkeren in een absolute denkcrisis. Iedereen wacht af op wat er nou eigenlijk gaat gebeuren. Hoe diep het allemaal gaat.

related partner content for mobile comes here

Natuurlijk zijn er Merken die de wind mee hebben door de crisis. Neem nou Mc Donalds dat al langere tijd onder vuur lag van de gezondheidridders.
Mc D. groeit tegen de stroom in van actieve dikke buiketers en groenridders. Een Mac is lekker en kost niets. Dat is toch stukken minder €’s dan bij een gemiddeld restaurant.

Creativiteit zal het Merk moeten redden. Je kan over de crisis domdenken en je kan als Merk een crisis afwenden door creatief te zijn. De meeste Merken en mensen verkeren in een absolute denkcrisis. Iedereen wacht af op wat er nou eigenlijk gaat gebeuren. Hoe diep het allemaal gaat.

Natuurlijk zijn er Merken die de wind mee hebben door de crisis. Neem nou Mc Donalds dat al langere tijd onder vuur lag van de gezondheidridders.
Mc D. groeit tegen de stroom in van actieve dikke buiketers en groenridders. Een Mac is lekker en kost niets. Dat is toch stukken minder €’s dan bij een gemiddeld restaurant.

Love Bite, een totaal nieuw bitterballenconcept groeit tegen de klippen op in plaats van de toch wel prijzige Sushi’s.
De HEMA is in alle tijden van crisis of geen crisis een sterk Merk.
De NS gaat het van de auto winnen. “SOMS DE AUTO SOMS DE TREIN” wordt“vaker de trein dan de auto”.
Dacia, de Renault in Oost Europese verpakking, deed het al goed maar gaat het zeker van alle SUF’s winnen.
DSB Bank wint niet alleen op de groene velden onder leiding van Hr. van Gaal maar zeker ook van de ABNAMRO. Ondanks Zalm.
Euroshopper van het A Merk. Bastion Hotels van Marriott. Shoemixx van Dr. Adams. Zeeuws Meisje van Blue Band. En dat de Wii van Playstation wint was al duidelijk.

Maar wie blijft in deze tijden echt overeind als Merk. Dat zullen de creatieve Merken zijn. Of niet soms?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in