Overslaan en naar de inhoud gaan

Mediaxplain* nieuw bureau Merkzeker

Het mediabureau ontwikkelde de nieuwe digitale mediastrategie en verzorgt de introductie van de nieuwe campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Merkzeker is een dienst van Novagraaf. In de campagne die Mediaxplain* ontwikkelde, staan persoonlijke verhalen van (startende) ondernemers centraal. Deze verhalen vormen de rode draad binnen de digitale mediastrategie waarbij de website van Merkzeker, de inzet van social media en online display advertising hand in hand gaan en merkregistratie een gezicht krijgt.
 
Via Merkzeker kunnen ondernemers een officiële merkregistratie verkrijgen en daarnaast hun merk beschermen tegen inbreuk.
 
Online Sales & Marketing Manager bij Novagraaf, Edwin van Timmeren: &;We zijn erg blij met het plan van Mediaxplain* om de verschillende fasen in het merkregistratieproces als leidraad te nemen voor onze eerste mediacampagne. Veel ondernemers zijn zich niet goed bewust van de waarde van hun merk en het belang van vakkundige merkbescherming, dus is het goed om hen er op deze manier vertrouwd mee te maken.&;

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in