Overslaan en naar de inhoud gaan

Media Rabo naar Initiative, C1000 en Mars blijven bij Kobalt

Rabobank heeft besloten haar mediabelangen grotendeels onder te brengen bij Initiative, C1000 en Mars blijven wel klant bij Kobalt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mediaplanning, -buying en strategie van de Rabobank Groep gaan naar Initiative. Grafimedia en het Media Kennis Centrum van Kobalt zullen hun dienstverlening aan de bank voortzetten. Daarnaast verlengen na Heineken, Super de Boer en Ahold nu dus ook C1000 en Mars hun contract

related partner content for mobile comes here

met Kobalt. Ceo Marceline Beijer van Kobalt: 'Hiermee kiezen inmiddels vijf van de zeven ex-aandeelhouders van Kobalt voor behoud van een jarenlange relatie en daar zijn we trots op. Hiermee komt ook een eind aan een periode van onzekerheid die ontstond na de verkoop van onze organisatie in 2007.' Bert Kamp, Communication Channel Manager Rabobank Nederland: 'Met Kobalt hebben wij acht jaar een goede samenwerking gehad, echter de mediamarkt is zeer in ontwikkeling, net als ook de Rabobank Groep. Na acht jaar is het altijd goed om de relatie tegen het licht aan te houden. In de zorgvuldige selectie hebben wij in Initiative een, voor nu, passender mediabureau gevonden.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in