Media-account GlaxoSmithKline naar MediaCom
GlaxoSmithKline heeft Grey-bureau MediaCom gekozen voor de wereldwijde behandeling van het media-account ter waarde van 600 miljoen dollar.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
MediaCom had het media-account van SmithKline Beecham al in handen, maar na de fusie met Glaxo Welcome werd een pitch uitgeschreven voor het hele media-account van de samengesmolten concerns. WPP’s The Media Edge deed de media buying voor Glaxo, behalve direct respons. Dat werd voorheen gedaan door Media Direct Partners, aldus Campaign. The Media Edge deed ook weer mee aan de pitc, maar verloor dus van MediaCom. Het account komt op een goed moment bij het mediabureau van grey Worldwide. MediaCom moest onlangs (internationaal) bezuinigen door tegenvallers.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid