Overslaan en naar de inhoud gaan

Media-account GlaxoSmithKline naar MediaCom

GlaxoSmithKline heeft Grey-bureau MediaCom gekozen voor de wereldwijde behandeling van het media-account ter waarde van 600 miljoen dollar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

MediaCom had het media-account van SmithKline Beecham al in handen, maar na de fusie met Glaxo Welcome werd een pitch uitgeschreven voor het hele media-account van de samengesmolten concerns. WPP’s The Media Edge deed de media buying voor Glaxo, behalve direct respons. Dat werd voorheen gedaan door Media Direct Partners, aldus Campaign. The Media Edge deed ook weer mee aan de pitc, maar verloor dus van MediaCom. Het account komt op een goed moment bij het mediabureau van grey Worldwide. MediaCom moest onlangs (internationaal) bezuinigen door tegenvallers.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in