Overslaan en naar de inhoud gaan

Het Reclame Arsenaal komt eraan

De voorgenomen fusie tussen het Nederlands Reclame Museum en het Nederlands Reclame Archief gaat door. Er is al een nieuwe naam: Reclame…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ondanks de cultuurverschillen tussen het NRA, dat voort is gekomen gekomen uit verzamelaarskringen, en het NRM, dat een initiatief van de reclamewereld was, zaten ze tot voor kort elkaar in het vaarwater, meldt Henk van Gelder in NRC Handelsblad. Dat houdt nu dus op nu de fusie aanstaande is. Voorzitter Martijn Le Coultre van het NRA in NRC Handelsblad over de nieuwe naam: “Een arsenaal is geen archief en geen museum, maar een plek waar je dingen kunt uitzoeken om te gebruiken.”

related partner content for mobile comes here

De associatie met het in Naarden gevestigde Arsenaal van Jan des Bouvrie stoort de scheidende NRA-voorzitter niet. “Des Bouvrie mag sponsoren”, zegt hij lachend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in