Overslaan en naar de inhoud gaan

Luuk Ros manager content NIMA

Hij was hoofdredacteur van Tijdschrift voor Marketing en MarketingOnline.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Per 1 januari 2016 treedt Luuk Ros in dienst van NIMA, de beroepsvereniging en het exameninstituut op het gebied van Marketing, Communicatie en Sales. Hij zit aan bij het NIMA Management Team en wordt inhoudelijk verantwoordelijk voor de in- en externe communicatie van NIMA en zal meehelpen met het uitbouwen van de Business Members van NIMA.

related partner content for mobile comes here

Hij zal zich onder meer gaan toeleggen op de eigen media van NIMA, de vaste contentpartners, het optimaliseren van de sociale media en contentstrategie en de in- en externe communicatie.

Ros stapt over van Sijthoff Media Groep, waar twee jaar hoofdredacteur van Tijdschrift voor Marketing en MarketingOnline was.

Ros: ‘NIMA faciliteert en ondersteunt het vak en de functie waar ik zelf veel affiniteit mee heb en waarvoor ik graag het verschil wil maken. NIMA heeft er de laatste jaren de wind goed onder en zet standaarden voor marketeers om de kwaliteit van het marketingvak te borgen. Het spreekt voor mij bijna vanzelf dat ik daar een bijdrage aan wil leveren.’

Martin Huisman, voorzitter van NIMA, is blij met de komst van Ros. ‘Luuk is een mooie aanwinst voor NIMA. Hij heeft brede kennis en een groot netwerk op het gebied van marketing, communicatie en media. Door hem aan boord te halen, kunnen we onze rol en positie, in het centrum van marketing in Nederland, versterken en onze zichtbaarheid vergroten.’ 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in