Levi Strauss met iPodbroek
Het kon niet uitblijven maar toch is de aankondiging van Levi Strauss dat ze broeken voor de iPod heet ontworpen wel nieuws volgens Reuters.
Ik las het eerst op de weblog van Jos Birken, Nederlandse marketeer in Azië, die er direct een nieuwe trend aan verbindt: 2006 wordt het jaar van 'Tech Cool', ook al omdat vorige week er broekriem voor de iPod op de markt als een perfecte integratie.
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuEn dan heeft hij nog niet de leuke uiting voor de nieuwe Ford Fiesta gezien op billboards: "Nieuw accessoire voor je iPod".
Maar een beetje sceptisch zijn we hier nog wel over dit soort co-branding van kleding en technologie. We herinneren ons nog maar al te goed de mooie aankondigingen van Philips en Nike die een krap jaar geleden op niets uitliepen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid