L’Oréal zet bekende beautyvlogger in voor campagne


Het doel van de nieuwe campagne van L'Oréal is om de doelgroep (vrouwen van 20 tot 34) te betrekken bij Casting Crème Gloss, een soort haarverf.
Monica Geuze is beautyvlogger en DJ en heeft op YouTube ruim 58.000 volgers. In de commercials geeft ze tips en vertelt ze short stories over het kleuren van het haar.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Uitzenden
De commercials zijn te zien op vier BrandDeli zenders (TLC, MTV, 24Kitchen, Fox) en op haarverhaal.nl, een subkanaal binnen het Makers Channel. Vanaf haarverhaal.nl kunnen bezoekers direct doorklikken naar bol.com of Kruidvat om het getoonde item te kopen.
Op Makers Channel worden video's gepubliceerd van YouTube-vloggers die niet op YouTube verschijnen. Dat moet fans naar de site trekken en daarmee adverteerders. De online producties worden soms ook doorgezet naar tv-zenders.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid