Overslaan en naar de inhoud gaan

Bakker Hillegom kiest voor iProspect

iProspect wordt ingeschakeld voor insights, SEO, PPC en conversie optimalisatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bakker Hillegom koos iProspect - onderdeel van Dentsu Aegis Network Netherlands - na een uitvoerige bureau-oriëntatie.

related partner content for mobile comes here

Bakker Hillegom is een Europese tuinspecialist die onlangs een ambitieuze digitaliseringsstrategie heeft ingezet.  In de eerste fase ligt de focus op kernmarkten in Zuid- en West-Europa, waaronder Nederland. In een later stadium is de rest van Europa aan de beurt.

Paul Geraeds, ceo van Bakker Hillegom: &;We werken in 19 Europese landen exclusief voor de eindconsument. Deze oriënteert zich steeds meer online. Hierdoor is het voor Bakker van belang om pan-Europees een online dominantie op search te hebben. iProspect heeft zowel de specifieke kennis als de tools in huis om dit voor ons in te vullen. Hierbij is het voor ons cruciaal dat er maar liefst 15 nationaliteiten binnen het kantoor in Amsterdam hebben, wat korte lijnen waarborgt.&;

Mark van Dijk, managing director iProspect: &;De tuinbranche heeft nog grote stappen te maken in e-commerce. De ambitie van Bakker Hillegom is dan ook groot. Door de samenwerking en het creëren van synergie tussen de verschillende disciplines willen we deze ambitie waarmaken en het meest optimale resultaat leveren.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in